קופירייטינג- כתיבה שיווקית

יש להתייחס לאינטרנט כמדיה בפני עצמה ולכן להבין את חשיבות החלקים המרכיבים אותה.
הטקסט, המסביר ומוכר אותנו, בעידן האינטרנט, "פועל" בין 3 ל- 8 שניות לפני שהגולש מחליט אם יישאר או יעזוב את הדף.
אורך הטקסט כולו וכן אורך משפטים ומשלב גם הם מיוחדים לאינטרנט כמדית אינסטנט, מהירה ומיידית.
בנוסף לצורך שלנו להסביר ושל הגולש ללקט יש את נושא מנוע החיפוש שעל פיו יישק קופירייטר טוב ויתאים עצמו למציאות גוגל ומנועיו (SEO).
גם אם כתבנו מסמך או שניים בחיים ואנחנו שולטים ברזי השפה, כתיבה נכונה לרשת היא מקצוע והשקעה בה תעלה את רמת המכירות ואת דירוג האתר בצורה סינרגטית