שירותים נוספים

סטודיו FREE MAN DESIGN מציע לחוג לקוחותינו שירותים נוספים הקשורים בסביבות העבודה שלכם ושלנו על מנת לחסוך בזמן ובכסף. כדי שלא תצטרכו לצאת ולחפש אנשי מקצוע מכל תחום ולחבר ביניהם יש לנו להציע לכם את אנשי המקצוע וצרכים טכניים לוויניים הדרושים לנו ליצירת הדרוש לכם. יש לכם דרישה החסרה לנו? אנא צרו קשר ואמרו לנו אותה.

 

 

 

 

 

 

 

קופירייטינג- כתיבה שיווקית

יש להתייחס לאינטרנט כמדיה בפני עצמה ולכן להבין את חשיבות החלקים המרכיבים אותה.
הטקסט, המסביר ומוכר אותנו, בעידן האינטרנט, "פועל" בין 3 ל- 8 שניות לפני שהגולש מחליט אם יישאר או יעזוב את הדף.
אורך הטקסט כולו וכן אורך משפטים ומשלב גם הם מיוחדים לאינטרנט כמדית אינסטנט, מהירה ומיידית.
בנוסף לצורך שלנו להסביר ושל הגולש ללקט יש את נושא מנוע החיפוש שעל פיו יישק קופירייטר טוב ויתאים עצמו למציאות גוגל ומנועיו (SEO).
גם אם כתבנו מסמך או שניים בחיים ואנחנו שולטים ברזי השפה, כתיבה נכונה לרשת היא מקצוע והשקעה בה תעלה את רמת המכירות ואת דירוג האתר בצורה סינרגטית

 

 

 

 

 

 

 

איגרת מידע- Newsletter

שליחת ניוזלטר באמצעות דואר אלקטרוני מעבירה אל הלקוחות שלכם מסר אישי ומדוייק. באמצעות ניוזלטר יכול העסק לבשר ללקוחותיו או למתעניינים על מוצרים חדשים, שיפורים בשירות ומבצעים מעניינים. על המסר להיות מעוצב ומרתק, וליצור לעסק מקור מתחדש של לקוחות חדשים ולקוחות חוזרים. שליחת ניוזלטר יכולה לתרום לבעל העסק ולהביא אותו לרמות אפקטיביות גבוהות ביותר על-ידי פילוח מדויק של קהלי יעד שונים, התאמת המסרים וכל זה תוך שמירה על עלות נמוכה יחסית לדיוור באמצעים מסורתיים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צילום

לאיכות התמונות שלכם חשיבות מכרעת. המוצר או העסק שלכם ייראה ויימכר טוב יותר אם יוצג בעזרת תמונות של צלם. מומלץ בחום לקחת צלם מקצועי. כאשר הצילום הוא מקצוע ולא תחביב, רואים זאת מיד בתמונות. תמונות טובות הן הדבר החשוב הראשון אותו רואה הגולש, וההתרשמות היא מיידית, רק אחר כך חשוב כמה אתם טובים ומהי איכות הטקסטים. יש לנו צלמים שיגיעו אליכם (כמעט) לכל מקום וכן צלמי סטודיו. צילום יכול להיות מתומחר לפי יום צילום, פרויקט או לפי צילום בודד, בהתאם לצורך.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מחירי חבילות אחסון

חבילות האירוח, האחסון, ומערכת ניהול התוכן מחולקות לגדלים ונפחים שונים של אתרי אינטרנט. לכל אתר אינטרנט מותאמת חבילת האחסון והאירוח המתאימה לו ביותר.

שם החבילה רגיל בינוני גדול
נפח אחסון (שטח דיסק מוקצה) עד 150 MB עד 300 MB עד 500 MB
מחיר 50 ש"ח חודשי/540 ש"ח שנתי 10% הנחה 80 ש"ח חודשי/864 ש"ח 10% הנחה 100 ש"ח לחודש/1080 ש"ח לשנה 10% הנחה
מערכת הפעלה
מיקום שרתים  ישראל ישראל ישראל

מאמרים נוספים...

  1. דומיין
  2. אחסון